İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

29 Aralık 2007 Cumartesi

Kendi PC Oyununu Kendin Yap


Pictogame Kendi PC Oyununu Kendin Yap

Bilgisayarda oyun oynamayı severiz.

Biz çocuklar için hazırlanmış çeşitli yaş gruplarını ilgilendiren birçok oyun var. Kimini okul öncesi zamanlarda oynardık. Boyama, renkler, sayılar hatta okumayı öğrendik. Ben bir kısmını, özellikle boyama ile ilgili olanları burada derledim. Kimi oyunları ise okula gitmeye başladıktan sonra, okumayı yazmayı öğrendikten sonra oynamaya başladık.

Peki siz hiç içinde sizin, anne babanızın, öğretmenlerinizin bulunduğu bir pc oyunu oynadınız mı?

Oynamadınız.

Böyle bir bilgisayar oyunu yaptınız mı?

Yapmadınız.

Yapmak ister misiniz?

O zaman Pictogame adlı siteyi öğreneceksiniz.

Adresi: http://www.pictogame.com/

Beraber öğrenelim mi?

Başlıyoruz.

Tıklayın ve oyun sitesine gidin.

Gittiniz mi? Aşağıdaki sayfaya ulaşmış olmalısınız.


"Create Your Game" i tıklayın.

Şimdi oyun yapmaya başlıyoruz.

Karşınıza Sniper diye bir oyun, oyun şablonu çıkıyor. Silahlardan hoşlanmam, siz de hoşlanmazsınız herhalde. O zaman sayfanın altında başka şablonlar göreceksiniz.

Onlardan seçebilirsiniz. Beğenmediniz mi bunları? O zaman sayfanın en altında (see all) linkini bulun. Bulamadıysanız benim see all'un üzerine tıklayın.
.............
Evet bir tane şablon seçtiniz.

Şablonunuzun konusuna göre sizin, babanızın veya arkadaşınızın bir resmini bilgisayarınızdan seçerek yükleyin. Yani upload edin. Nereden mavi 1 numaralı yerden, "select a picture" yazan yerden.

Mavi 2 yazan yerde kafanızı scale (büyütüyor, küçültüyor) ve rotate (sağa sola kaydırıyor) tuşları ile uygun yere yerleştirin ve " add a message" yazan yere, değişik oyunlarda farklı ama aynı amaca hizmet eden yerler var, oraya uygun bir laf yazın.

Preview tuşu ile yarattığınız oyunun önizlemesini yapın.

Beğendiyseniz oyununuz adlandırın ve save edin.

İlk defa kullanıyorsanız sizden kayıt isteyecek.
Form bir dakikada doluyor. Oyununuz hazır.

Hadi tekrar okuyun ve başka bir pencerede oyun sitesini açın, oyununuzu hazırlayın.
İsterseniz bana kodlarını ve adresi gönderin, burada yayınlayalım.


İlgili Yazılarım:

Ev Golfü
Televizyon Olmasaydı Bizi Nasıl Oyalardınız

Kendi Grafik Kağıdını Kendin Hazırla

Annene mi Benziyorsun, Babana mı





Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A