İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

2 Aralık 2007 Pazar

Çocuklar İçin Müzik Yapma Programları


Çocuklar İçin Müzik Yapma Programları


Bir zamanlar babamın benim için indirdiği ve epey kullandığım bir müzik programı vardı. Fakat hatırlayamıyorum adını. Sizin için araştırdım ve aşağıdaki programı buldum. Program bedava ve güzele benziyor. Ama ne yalan söyleyeyim indirip denemedim valla.

Programın adı: NOTAMs DSP02 Özellikleri: (çeviri için sizlerden yardım diliyorum, beni aşar)

NOTAM, has released a new version (1.1.1) of NOTAMs DSP02 software for Mac OSX, Windows, Linux and web-based use. The new version of DSP02 brings performance improvements and user interaction enhancements as well as support for Intel Mac.

DSP02
is particularly well suited for young composers from 5th to 10th grade and is designed for a non-linear approach to composition. It allows students to develop compositions free from musical conventions and stylistic blueprints. The creative impulse is at the center of the tools, which through easy interactivity allows free, non-restricted exploration of what the software tools can be used for.


DSP02 is published on a website which also contains a large number of help- and tutorial texts, as well as musical examples and tasks that can be developed by using the provided samples library. This makes the website into a comprehensive educational tool for composition with electronic sound.

DSP02
includes a large number of synthesis and sound processing tools for various types of sound design, traditional and non-traditional, such as sound editor, mixer, FM synthesis, additive synthesis, time stretch, 4 types of filters, chorus/vibrato/flanger, ring modulation, harmonizer, reverb, delay, formant synthesis, guitar string synthesis, spectral sieve, spectrum shift, and different algorithms for machine composition.


Ayrıntı için linki:
http://www.macmusic.org/news/view.php/lang/en/id/5436/
İndirmek için ise:
http://www.notam02.no/DSP02/en/index.php?page=317


Konu ile ilgili bedava başka program aramalarına devam ediyorum, buldukça aşağıya doğru ekleyeceğim.

Sizlerin de bildiğiniz programlar varsa, paylaşırsanız sevinirim.

İlgili Yazılar:

Okul Çağı Oyunları
Okul Öncesi Oyunlar

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A