İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

12 Ocak 2008 Cumartesi

İlginç Bir Yarışma İşte Benim Öyküm

İlginç Bir Yarışma: İşte Benim Öyküm!

Bazı şirketleri seviyorum. Çünkü kazandıkları paranın bir kısmını "sosyal sorumluluk etkinlikleri" denen çevrelerine faydalı olacak işlerde kullanıyorlar.
Örneğin TNT.
TNT bir kargo şirketi anladığım kadarıyla, lojistik diyorlar ya, herhalde aynı şeydir, yollarda pek rastlamadım gerçi. Başka markalar daha çok göze çarpıyor yollarda. (Acaba onların da projeleri var mıdır, araştırmalı...)

Neyse, TNT bir yarışma düzenliyor ilköğretim öğrencileri arasında:
"İşte Benim Öyküm!"

Bu yarışma, şirketin 8 yıldır gerçekleştirdiği "TNT Ekspres Bilgi ve Kültür Taşıyor" isimli kitap toplama kampanyası çerçevesinde 2008'de ikinci kere yapılacak.



Yarışmayı düzenleyenler:
Türkiye Bilim Merkezleri Vakfı, Şişli Belediyesi Bilim Merkezi ve Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Zeytinburnu Şubesi.
Bence yarışmayı ilginç kılan şey bu yarışmaya herkesin katılamayacak olması.
Yarışmaya 8 yıl boyunca kitap toplama kampanyasında yararlanmış okulların öğrencileri katılacak. Yarışmacı kampanya çerçevesinde kendilerine gönderilmiş bir kitabı okuyarak ve bundan esinlenerek bir öykü yazacak. İki yaş kategorisi var: 7-10 ve 10-14 yaş gruplarındaki arkadaşlarımız ayrı ayrı yarışacak.
Son katılma tarihi 5 Mart 2008.
İlk üçe girenler ödül kazanacak. Ödülleri, yarışma ayrıntılarını öğrenmek için bu sayfayı ziyaret edebilirsiniz.



Bu yazıyı okuyan arkadaşlarımdan büyük bir çoğunluk yarışmaya katılma hakkına sahip değiller diye düşünüyorum.
Ama bizler de bu güzel ve yararlı projede yer alabiliriz. Nasıl mı?

"Kampanya süresince Türkiye'nin neresinde olursa olsun kampanyaya katılmak isteyenlerin adresinden TNT Express Türkiye kuryeleri tarafından ücretsiz olarak teslim alınan kitaplar daha sonra TNT Express Türkiye çalışanları tarafından gönüllü olarak tasnif edilmekte ve daha sonra yeni sahiplerine ulaştırılmaktadır."
Kaynak


TNT'nin başka güzel projeleri de var:
Dünyayı Renklendirelim
Dünyayı Yürüyelim
Gezegen Benim

Ben okuyup bitirdiğim ve bir daha okumayacağım kitapları ayırmaya başladım, hadi arkadaşlar siz de çalışın. Arkadaşlarınıza haber verin, kitapları toplayın ve buraya yazın TNT gelip alsın. Kimbilir, belki sizin payınıza da TNT'den küçük bir ödül düşebilir, hernekadar ödülün büyüğünü, birkaç arkadaşınızı kitapla buluşturmanın mutluluğunu kazanmış bile olsanız...
Ayrıca sizden ricam bildiğiniz yarışmalar, yararlı kampanyalar,... varsa yazın ki herkesle paylaşalım...

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A