İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

18 Ekim 2008 Cumartesi

Kamyon Arkası Yazıları 2


Kamyon Arkası Yazıları 2 / Matematik Seven Kamyon Şöförleri Tarafından Yazılmış


Bu yaz yolculuk yaparken kamyon arkası yazıları ve araba arkası yazıları i
lgimi çekmeye devam etti. Biliyorsunuz geçmiş yolculuklardan ve internetten değişik kanallardan derlediğim "Kamyon Arkası Yazıları" adlı yazımı geçen kış yayınlamıştım.
Bu yaz o yazılara yeni bir kategori eklenecek kadar kamyon arkası yazı biriktirdim:
Matematik Seven Kamyon Şöförleri Tarafından Yazılmış Kamyon Arkası
Yazıları !

Ben okudukça yerlere yattım, babam neredeyse kaza yapıyordu!
Siz de hoşlanacaksınız diye tahmin ediyorum:

* Pisagor sağolsun
* Öklid sağolsun
* Çok bilinmeyenli denklem çözerim, geçme beni çok pis ezerim
* Küsüratım bile olamazsın
* En son sollayanı çarpanlarına ayırdım


* Hatalıysam bir de sen hesap et: 5x-3y=41 / x+y=8 / x=? y=?
* Sağlama bizim işimiz, sen soldan geç
* Bir bilinmeyenli denkleme kadar yolum var
* O şimdi çok bilinmeyenli bir denklem
* Hızlıysam , limitimi bul !
* Aritmetiğin ustasıyım, geometrinin hastasıyım
* Gülü soluncaya, seni lim x -0+ 1/x`e kadar seveceğim
* Bir Pi'yi bir de seni sevdim
* Küsuratın Olayım
* Öklid, Pisagor, sen beni ovada gör
* Birden gelip, sonsuza giderim


İlgili Yazılarım:

Kamyon Arkası Yazıları
Komik Google Aramaları

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A