İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

21 Ocak 2008 Pazartesi

Nazım Hikmet 106 Yaşında Çocuklara Sesleniyor


Nazım Hikmet 106 Yaşında Biz Çocuklara Sesleniyor

Şiir sever misiniz?

Şiir seviyorsanız Nazım Hikmet adını duymuşsunuzdur. Ben de yeni duydum geçen gün televizyonda.
Ölmese 106 yaşında olacakmış.
Bu yazının başlığını Nazım Hikmet bize sesleniyor demiş bulundum, ama dikkatli okuyunca karar veremedim:
Biz çocuklara mı sesleniyor?

Dünyayı verelim çocuklara
hiç değilse bir günlüğüne

Allı pullu bir balon
gibi verelim oynasınlar

Oynasınlar türküler söyleyerek
yıldızların altında

Dünyayı çocuklara verelim

Kocaman bir elma gibi verelim
sıcacık bir ekmek somunu gibi

Hiç değilse bir günlüğüne doysunlar

Dünyayı çocuklara verelim

Bir günlük olsa da öğrensin
dünya arkadaşlığını

Çocuklar dünyayı alacak elimizden

Ölümsüz ağaçlar dikecekler

NAZIM HİKMET





İlgili Yazılarım:

Gazze Şeridi, Çocuklar ve Savaş

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A