İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

13 Şubat 2008 Çarşamba

Film: 120

Vizyona Girecek Filmler - 120

Son Gezi (Mi?) adlı yazımı yazdıktan sonra Türkiye'nin nasıl kurulduğuna, Atatürk'e dair yazılar okumaya başladım.
Yazıya gelen bir yorumda da bu önerilmişti.

Yazıyı

"Aklıma Kurtuluş Savaşı sırasında yararlı işler yapan kahraman çocukları anlatan okuduğum öyküler geliyor.
Kafam karıştı."
diye bitirmiştim.

Şimdi tam da böyle bir film vizyona giriyor: 120

Oyuncular:
Özge Özberk, Cansel Elçin, Burak Sergen, Emin Olcay ve Ahmet Uz

Yönetmen:
Murat Saraçoğlu, Özhan Eren

Senaryo :
Özhan Eren

Müzik:
Özhan Eren

Görüntü yönetmeni:
Mustafa Kuşçu

Tür:
Dram

Yapım:
Türkiye 2007 (Renkli)

Dil:
Türkçe

Yapımcı Firmalar:
Posta Tanıtım Hizmetleri

Internet adresi:
www.120filmi.com/
(Dikkat! site Firefox ile açılmıyor)

Filmde Birinci Dünya Savaşı'nda Kars’ın Sarıkamış ilçesindeki Allahuekber ve Soğanlı dağlarında binlerce askerin donarak şehit olduğu Sarıkamış faciası ve cepheye cephane taşıyan yaşları 12 ila 17 arasında değişen 120 kahraman çocuğun kahramanlıkları anlatıyor.

Film 15 Şubat'ta vizyona giriyor.
Bu hafta sonunun gidilecek filmi belli oldu: 120

120 adlı filmin fragmanı aşağıda:



İlgili Yazılarım:

Son Gezi (Mi?)
Vizyona Yeni Girecek Çocuk Filmleri
Film: Çocuk
Eski Filmlerden Hoşlanır Mısınız?

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A