İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

27 Şubat 2008 Çarşamba

Hafıza Oyunları Listesi


Hafıza Oyunları Listesi

Hafıza bellek üzerine bir yazı yazmış ve hafızanızı test edebileceğiniz, antrenman yaparak hafızanızı, belleğinizi güçlendirecek bir oyun eklemiştim.


Baktım ki sayfaya rağbet var.

Alın size bir sürü hafıza güçlendirici oyun linki.
Siz isteyin ben bulayım.

Önceden yaptığım gibi oyunlar üzerine tek tek yazamıyorum artık, kusura bakmayın.
Yoksa bizimkiler benim kusuruma bakacaklar...
Bundan sonra kısa kısa yazılar, uzun uzun matematik....


İlgili Yazılarım:

* Golf
* Hafıza Oyunu
* Online Boyama, Resim Yapma

* Bilgisayarımda Hangi Oyunu Oynayabilirim

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A