İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

5 Şubat 2008 Salı

Grafik Kağıdı Hazırlama


Kendi Grafik Kağıdını Kendin Hazırla


Okuldan gelmişsiniz, matematik ödeviniz var yapılacak ve bir grafik çizmeniz gerekiyor.


Aaa, evde kareli kağıdınız yok.

Dert etmeyin, bir arkadaşınız var sizin için çalışan.

Bu adrese gidiyorsunuz:


http://www.printfreegraphpaper.com/

Bedava bir site. E-mail, kayıt-mayıt istemiyorlar.

Karşınıza böyle bir sayfa çıkıyor:



Aşağıdaki işlemleri yapıyorsunuz:

1- Grafik kağıdınızın tipini seçiyorsunuz. Cartesian dediği bizim en çok kullandığımız tip. Başka bir sürü çeşit kağıt tipi de var. Amacınıza uygun olanını seçin.

2- Kağıdınızın büyüklüğünü seçmek için iki alternatif var. A4, yani dosya kağıdı büyüklüğünü seçtim ben. Diğerini anlamadım zaten. İnç filan diyor.

3- Burada da inç mi milimetre mi olsun diye soruyor. Milimetreyi seçin.

4- Burada grafik kağıdınızı oluşturan karelerin büyüklüğünü seçiyorsunuz.

Sonra "print" düğmesine basıyorsunuz. Ekranınızda pdf formatında grafik kağıdınız beliriyor. Basın, tepe tepe kullanın.

pdf programı yoksa bilgisayarınızda Adobe Reader yüklemeniz gerekiyor. Bence henüz yoksa bu program hemen yükleyin derim, kitap filan okurken gerekli bir program bu. Bedava.
Adobe Reader'i yüklemek için tıklayın.
Programı türkçe yüklemek istiyorsanız "Different language or operating system?" ifadesine tıklayıp, açılan yerden türkçeyi seçin.

Kolay gelsin...



İlgili Yazılarım:

* Annene mi Benziyorsun, Babana mı?
* Kendi PC Oyununu Kendin Yap
* Alfabe Sırasına Göre Liste Yapmak
* Fotoğraflarımıza Çerçeve Yapalım

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A