İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

9 Mayıs 2008 Cuma

Yetişkinlikten İstifaya Cevap

Yetişkinlikten İstifaya Cevap

Bir blog yazarı abi Selo'nun Yeri adlı bloğunda "İstifa Mektubu" adlı yazısında demiş ki:

"Bu belge ile resmi olarak yetişkinlikten istifa ettiğimi bildiririm. Tekrar 8 yaşın tüm sorumluluklarını kabul etmeye hazırım."


Abi gel yer değişelim, 8 değil ama 12 yaşına geri dön, ben de üniversiteye gideyim.
Ben hazırım, ama acaba sen hazır mısın?
Ne güzel yazmışsın:
"Yağmur sonrası çamurlu sularda tahta parçası yüzdürmek, kayalarda yürümek istiyorum.
Çikolatanın paradan daha iyi olduğunu çünkü daha tatlı ve yenilebilir olduğunu düşünmek istiyorum.
............
Hayatın daha basit olduğu zamana dönmek istiyorum."
Çevreme baktığımda ben de içinde bulunduğum yaşların en keyifli yaşlar olduğunu hisseder gibiyim.

Ama adamda keyif mi bırakıyorsunuz?
Sabah 07.30 kalkış, 08.15 servise yetişme. Sonra dersler, dersler ve test ve sınavlar. Çoğu da ipe sapa gelmez bilgilerle uğraşma. Yahu ben mesela saksıdaki yetiştirdiğim çiçeklerle ilgili temel bilgiler öğrenmek istiyorum. Yok, Hendek Savaşı'nın sonuçlarını ezberlemek daha önemli! O sınavdan kaç aldım, bu sınavdan kaç aldım gerilimi. Asıl Seviye Belirleme Sınavından kaç alacağız kaygısı...

Öğle teneffüsünde yemek yememe pahasına yarım saat top oyunu. Sonra kanter içinde sınıfa geldiğimiz için öğretmenden fırça...
Saat beşe doğru eve varış. Ve onda yatış.
Bu beş saat içinde ne yaparsan yap: Ders mi çalışacaksın, bilgisayarla mı ilgileneceksin, televizyon mu seyredeceksin, yemek mi yiyeceksin, yıkanacak mısın, oyun oynamak mı..., kitap okumak mı..., flüt çalmak mı...

Ders çalış, test çöz. Ben şanslıyım, bir de kursa mursa gitmiyorum. Gidenlerin hali daha da beter.
Kaç kere yazdım bu konuda.

Gel Selo abi, yer değiştirelim. Ama koşullar böyle işte.
Demişsin ki:
"Eğer bu konuda benimle daha fazla konuşmak istiyorsanız, önce beni yakalaman lazım, çünküüüü; Ebeee, elim sendeeeee!"

Ben istop oynamayı severim:
"Selooo Abi" der topu havaya atar kaçarım.

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A