İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

2 Şubat 2008 Cumartesi

Değerlendirme 2


Değerlendirme 2


Bloğumu yayınlamaya Aralık ayında başladım.
İki ay geride kaldı.
İki ayda toplam 51 yazı yazmışım. Gerçi yazmaya Kasım ayında başlamıştım, Aralık ayında yayın başladı.
En özenerek yazdığım yazılar daha az ziyaretçi çekmesine rağmen, hızlı hızlı yazdığım yazılar, örneğin kamyon arkası yazılarının ziyaretçi sayısı önemli bir oran tutuyor.

Günde ortalama 200 ziyaretçi geliyor bloğuma (geçen ay ortalama 120 civarıydı).
Rekor günde 280 ziyaretçi.
Babama göre 2 aylık bir blog için iyi bir ziyaretçi sayısı. ( aslında "senin için iyidir" demeye getiriyor, ben öyle hissediyorum).

Bloğu RSS kullanarak izleyenlerin sayısını pek anlamıyorum. Bazen 21 readers görüyorum sayfada, bazen mesela 9 readers. Günlük müdür, anlık mıdır bu sayılar, anlayamadım.

Google Page rankim 2.
Alexa derecem ise 650 000 civarında.

Yorum yazanların sayısı pek fazla değil. Ama bana mail atıp destekleyen abilerim var. Onlara tekrardan teşekkür ediyorum.
Hatta bir tanıtım yazısı bile yazıldı bloğum için: Orjinal Bir Blog: "Araba ve Ben"

Bu ay koyduğum ankette blog ziyaretçilerinin yaşlarını anlamaya çalışıyorum.
Ama bu konuda şikayetçiyim: Çok az kişi ankete katılıyor.
Bu da çıkan sonucun anlamlı olup olmadığı konusunda sorular yaratıyor.
Şimdiye kadar 76 kişi katılmış ankete. %65 ziyaretçi 18 yaş ve altında.

Bence bu durum şunu gösteriyor, çıkarılabilecek en anlamlı sonuç şu:
75 tane iyi okuyucum var. (76 değil çünkü ankete ilk katılan benim!)
Diğer okuyucular 2 saniyelerini ( gerçekten 2 saniye alıyor ankete katılmak) benim için kullanmaktan çekiniyorlar.

Bloğumun görüntüsünü beğenmediğimi ilk değerlendirme yazımda da söylemiştim. Ama şimdilik elimden gelen bu. Derslerden daha fazla zaman ayıramıyorum, ayırdığım zamanda da yazı yazmaya çalışıyorum.

En fazla ziyretçi Google'dan geliyor. Bir çok arama sonucunda ilk sırada veya ilk sayfadayım. Bu arada bir çok komik aramalar sonucunda sayfama gelenler var. Onları da yazacağım.

En fazla ziyaretçi çeken 5 sayfam:
Kamyon Arkası Yazıları
Vizyona Yeni Girecek Çocuk Filmleri
Deneme SBS ile İlgili İpuçları
Okul Öncesi Oyunlar
Bilgisayarımda Hangi Oyunu Oynayabilirim

Beni sevindiren kitaplarla, okumayla ilgili olan sayfaların bu ilk beşin hemen altında olmaları.
İlk yazdığım değerlendirme ise en az okunan yazım!

İlk zamanlar sayfamda reklamlar da vardı. Baktım kimse tıklamıyor, yerim yok* zaten, kaldırdım. Bir de yazılan bir iki yorumdan anladığım kadarıyla insanlar bu Adsense reklamlı sayfalardan hoşlanmıyorlar. Kaldırdım gitti.
Gofret paralarını, alan adı paralarını başka türlü çıkarmam gerekiyor. Babam da benimle dalgasını geçiyor tabi.


* Yazdığım yazılar için bir menü yapmam gerekiyor. Nasıl yapıldığını, bölümlere ayrıldığını bilemiyorum. Kolay bir yolunu bilen varsa ve yazarsa sevinirim.

Son yazılarımdan birinde sömestr tatilinde Bursa ve civarına gideceğimizi yazmıştım. Gittik ve dün döndük. Kara doydum Bursa'da. Kaymayı bilmesem de Uludağ'a çıktık teleferikle. Hayatımda ilk defa teleferiğe bindim. İznik, Mudanya, Trilye (Zeytinbağı) ve Bursa yolculuk anılarımı yakında yazacağım.

Arkadaşlarıma iyi tatiller dilerim.

İlgili Yazılarım:

İlk Değerlendirme Yazım

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A