İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

19 Ekim 2008 Pazar

Harry Potter Kaynakları

Harry Potter Kaynakları, Sözlükleri, Siteleri, Quizleri,...


Bugün kitaplığımı düzenledim.
Annnemle babam isyan halindeydiler: Heryere dağılmış kitaplar, dergiler...
Haklıydılar ve yılda bir kere yaptığım işi bugün yaptım: Kitapları kendi içlerinde sınıflandırarak kitaplığa yerleştirdim.


Bu iş tabi öyle hemen yapılamıyor, bir kitabı yerine koyarken içine dalıp da gidebiliyorsunuz ve olay saatlerce sürebiliyor. Harry Potter kitap ve dergilerini ayırmak kolay ama tekrardan okumaya başladığınız için de en uzun zamanı alıyor.

Okurken aklıma geldi: Madem Harry Potter ile ilgili herşeyi, kitapları, siteleri, dergileri okurum, ilgili her filmi izlerim. Öyleyse bunlar paylaşılmalı.

Aşağıya Harry Potter ile ilgili internette rastladığım ve meraklısının çok yararlanacağını düşündüğüm herşeyi aktarıyorum:


İnternet Siteleri:

Harry Potter Dictionaries
(ing)
Harry Potter Resmi sitesi (ing.)
Harry Potter Sitesi (tr.)
Harry Potter Cafe (tr.)
The Ultimate Harry Potter Fansite (ing.)
Harry Potter Fanfiction (ing.)

Harry Potter Falan Filan (tr.)

Harry Potter E-Kitapları


Harry Potter Sözlükleri:

Harry Potter Lexicon
Harry Potter Glossary From the Harry Potter Books
Harry Potter Guide
Harry Potter Word Wizard
Harry Potter Glossary of Characters and Other things
Glossary of Harry Potter terms

Harry Potter Dictionary
ARMiller's Harry Potter Glossary


Quizler:

Quiz1
Quiz2

Duvar Kağıtları:
Harry Potter Wallpapers
HP Wallpapers

Karikatürler:
Harry Potter Cartoons
" " 2




İlgili Yazılarım:

*Kitap Okumayı Nasıl Sevdim
*Okul Öncesi Boyama Siteleri, Kitapları
* Kütüphane Dediğin
* Dünyayı Verelim Çocuklara

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A