İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

18 Ocak 2009 Pazar

İngilizce Öğrenmeyi Kolaylaştıralım


İngilizce Zor Geliyorsa Yabancı Sitelerden Yardım Alalım

İngilizce öğrenmemizi kolaylaştıran sitelerden çok var.




Ama buradaki liste beni heyecanlandırdı, çünkü bu kadar iyilerini görmemiştim.
Tam da incelemeden yazıyorum ama 2-3 tanesine girdim gerçekten çok güzeller.

Tavsiye ederim:
Distinguished Websites for English Learners


Bu sayfada ingilizce olarak açıklamaları var, ama ben de heyecanım geçtikten sonra bu siteler hakkındaki kendi görüşlerimi yazacağım.




İlgili Yazılarım:

İngilizce İçin Yardımcı Öğretici Bir Site
Almanca Öğreniyorum ( Kaynaklar)

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A