İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

10 Haziran 2008 Salı

2008 OKS SORU VE CEVAPLARI


ARABACI BEYGİRLERİNE 2008 OKS SORU VE CEVAPLARI


Son yapılan OKS 2008 sorularını ve cevaplarını topluca bulabilceğiniz adresler şöyle:

OKS 2008/ A Kitapçığı soruları ve cevap anahtarı

OKS 2008/ B Kitapçığı soruları ve cevap anahtarı

Bu arada, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik demiş ki:

" Çocuklarımızı arabacı beygiri gibi sınavlara koşmamalıyız''
İyi de bakan amca bu sistemi ben mi kurdum, arabacı beygiri olmayı ben mi istedim, yarış pistini ben mi hazırladım?
Bu lafı biz söylemeliydik ve cevabını siz vermeliydiniz...
Bari hakaret etmeseniz...
Beygir meygir....

Bir de sütçü beygirleri var bildiğim kadarıyla; öyle durup tepkisizce boş boş bakınanlara söylendiğini sanıyorum. Sütçü beygirleri de annemiz babamız bence.

Bir de beygirlerin çobanı olsa gerek.

Onlara ne denir acaba?

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A