İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

22 Ekim 2008 Çarşamba

Google Mı, Yoksa Yahoo Mu Daha Popüler


Google'a Göre Google Mı, Yoksa Yahoo Mu Daha Popüler?


Google
ve Yahoo sadece arama motoru değiller biliyorsunuz.

Bize sundukları bir çok hizmetleri var.

Google'ın hizmetleri arasında "Google Trends" adı altında bir uygulaması da var. Google trends ile o andaki ve geriye doğru giderek yıllar içersindeki aradığınız kelimelerin popülerliğini görebiliyorsunuz.
Yani hangi sözcükler daha çok aranmış bu bilgiye ulaşabiliyorsunuz.


Mesela sizce "OKS" mi yoksa "SBS" mi daha popüler?
Tahmin edin bakalım...

Cevabı
burada.
Dolar mı, Euro mu?

Cevap

Peki şimdi sıkı durun: Google'a göre Google mı yoksa Yahoo'mu daha popüler sizce?


Sorumun
gelişinden de anladığınız gibi Google'a göre Yahoo daha popüler. Aşağıdaki grafikten de görebileceğiniz gibi Google tarihte sadece bir kere Yahoo'yu geçebilmiş:
Google Chrome'u piyasaya çıkardığında:



Bu konuda çıkarılmış oyunlar da var. Googlefight bunların en meşhuru.
Denemek isterseniz Googlefight adlı siteye buradan gidebilirsiniz.


Bu arada, Google'ın tüm hizmetlerini bir arada bulmak ve tum aramalarınızı tek bir sayfadan yapmak istiyorsanız bu siteyi şiddetle öneriyorum. Lütfen bir deneyin. Gitmek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A