İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

31 Ekim 2008 Cuma

Bloglar ve Karikatürler


Blog Karikatürleri, Bilgisayar Dünyasından Karikatürler

Bloğumdaki en fazla hit alan sayfaları inceledikçe görüyorum ki neşeli yazılar, mizah yazıları daha çok ziyaretçi çekiyor.
Halbuki ne güzel yazılarım var:

* Televizyon Olmasaydı Bizi Nasıl Oyalardınız?
* Red Kit / Lucky Luke ve Düşündürdükleri
* Kitap Okumayı Nasıl Sevdim?
* Çevreye Duyarlı Olmak Okul Öncesi Başlar
.....

Bunlardan daha çok ziyaretçi ise aşağıdaki mizahi yazılara geliyor:

* Komik Google Aramaları
* Kamyon Arkası Yazıları
* Matematik Seven Kamyon Şöförleri Tarafından Yazılmış Kamyon Arkası Yazıları
* Bebeklere Bir Gazete Yeter
* Havalar Soğuyunca: Kar Tatili

* Sihirbaz Olmak İster Misiniz?
* Üçlemeler


Madem öyle, gelin böyle! İşte size blog karikatürleri, internet karikatürleri:
( Yazıları ben çevirdim, hatam varsa affola.)




"Tabi bloğundan da okuyabiliriz, ama istersen bugün okulda ne oldu, sen anlat!"



Windows'taki en iyi özellik: Sürükle ve bırak!


Benim babamın bloğu senin babanın bloğunu döver, çünkü daha çok ziyaretçisi var!


-"Söyleyecek hiçbirşeyim yok."
-"O zaman bunu bloğuna yazmalısın."

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A