İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

9 Şubat 2008 Cumartesi

Fotoğraflarımıza Çerçeve Yapalım


Fotoğraflarımıza Resimlerimize Çerçeve Yapalım

Photoshop kullanmayı bilmiyorum. Bir iki deneme yaptım gerçi. Ama o kadar çok fazla şey var ki öğrenecek Photoshop'ta...
Saatler süren deneme yanılma yoluyla bazen güzel resimler ortaya çıkıyor, ama biraz da rastlantı sonucu. Şansım varsa güzel bir sonuca ulaşabiliyorum, yoksa bir sürü vakit kaybolmuş oluyor.

Şimdi Photoshop'u unutun. Resimlerimize çerçeve yapıyoruz, hem de hiç vakit kaybetmeden.

Bu adrese gidiyoruz:
Loonapix.com


Yukarıda da gördüğünüz sayfadan" gözat"a tıklayarak resmimizi siteye yüklüyoruz.

2. maddede "scale photo" dan yararlanarak resmimizin büyüklüğünü ayarlıyoruz.

İşin en keyifli yerine geldik. Kategorilere ayrılmış bir sürü çerçeve var sayfanın sol tarafında gördüğünüz. Oradan resmimize uyan çerçeveyi seçiyoruz.


Seçimimizi yaptıktan sonra sayfanın en altındaki "save" düğmesine basıyoruz.
Yeni bir sayfa açılıyor:
Burada yapabileceklerimiz şunlar:

1- Resmi farklı kaydet imkanıyla bilgisayarımıza istediğimiz bir dosyaya kaydederek kullanabiliriz.
2- Image's URL de görülen adresi kaydederek resmimizi bu şekilde kullanabiliriz.
3- "HTML code to post on your blog or personal web page like a Facebook or MySpace account" karşısında bulunan kodu kopyalarak sitemiz, bloğumuz, Facebook veya MySpace hesabımız varsa oralara yapıştırarak kullanabiliriz.
4- Yapıtımıza çok güveniyorsak bir ad vererek "publish" düğmesine basarak LoonaPix galerisinde yayınlatabiliriz.


İlgili Yazılar - Sevdiğim Siteler:

* Annene mi Benziyorsun, Babana mı?
* Kendi PC Oyununu Kendin Yap
* Kendi Grafik Kağıdını Kendin Hazırla

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A