İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

7 Şubat 2008 Perşembe

Alfabe Sırasına Göre Liste Yapmak


Alfabe Sırasına Göre Liste Yapmak


Geçen gün elimdeki film cdlerinin listesini yaptım.
İstedim ki alfabe sırasına göre sıralayayım. Bir sürü cd var elimde, daha okula başlamadan önce seyrettiğim çizgi film cdlerinden güncel filmlere kadar.
Word programının altını üstüne getirdim. Alfabe sırasına göre nasıl sıralanır bulamadım.

Ama Google var.
Bir site bu sorunumu çözdü:

The Alphabetizer



Yukarıdaki gibi bir sayfa çıkıyor karşınıza. Geniş boşlukta her satıra sıraya koymak istediğiniz sözcükleri bir bir yazıyorsunuz veya wordten kopyalayıp yapıştırıyorsunuz.

Dikkat edilecek nokta, her satıra bir madde yazmanız.

Sonra " ALPHABETIZE " düğmesine basıyorsunuz. Bu kadar. Sol kenarda başka numaraları da var.

Çözebildiklerim:
İsterseniz alfabe sıralamasını tersten yapabiliyorsunuz. Yani listeniz a harfinden değil de z harfinden başlıyor.
Tekrarlanan maddeleri yok edebiliyorsunuz.

Maddelerinizi isterseniz satır satır, isterseniz virgülle ayırarak listeleyebiliyorsunuz.
....

Kolay gelsin.



İlgili Yazılarım / Sevdiğim Siteler:

* Annene mi Benziyorsun, Babana mı?
* Kendi PC Oyununu Kendin Yap
* Kendi Grafik Kağıdını Kendin Hazırla
* Fotoğraflarımıza Çerçeve Yapalım

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A