İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

6 Ocak 2008 Pazar

Hafıza, Bellek Güçlendirme Oyunu


Hafıza, Bellek Güçlendirme Oyunu


İngilizce derslerinizde öğretmenleriniz sözcük dağarcığınızla ilgili quizler yapıyordur eminim. İngilizce neyse de, biz de bir de almanca var ikinci yabancı dil olarak.
Almanca kelime ezberlemek, ingilizce kelime ezberlemekten daha beter: Hem Artikel ezberleyeceksin hem de çoğul durumlarını...

Sadece ezberlemeye dayalı hafızabellek mi neyse ona dayalı bu yabancı dil, ingilizce ve almanca quizlerinden pek hoşlanmıyorum.
Ama babama göre kelimeleri oturup ezberlemekten başka çare yok, üstelik yazarak çalışmamı, böylece yeni öğrendiğim kelimelerin hafızama daha iyi yazılacağını söylüyor.
Sözlükler ne işe yarar dediğimde "her zaman yanında ben olmayabilirim" diye ters ters konuşuyor.
Bilgisayar başındayken kolay : Online bir sürü sözlük var. İngilizce sözlük, almanca sözlük, hangi dilde isterseniz. Üstelik benim gibi Firefox kullanıyorsanız, eklentileri ile işler daha da kolaylaşıyor. Bir ara bu eklentileri yazayım size.

Aşağıya hafızanızı test edeceğiniz, benim sevdiğim bir oyunu ekliyorum.

Oyun çok basit: Yanan ışıkları farenizle tıklayarak tekrar edeceksiniz.
Önce sadece bir renk yanıyor. Diyelim kırmızı. Siz de kırmızıya basacaksınız. Sonra yeşil mesela. Siz de önce kırmızı sonra yeşil. Üçüncü olarak yine yeşil yandıysa kırmızı+yeşil+yeşil yapacaksınız.

Bakalım kaç tur dayanabileceksiniz?
Rekorumu söylemiyorum, moraliniz bozulmasın!

Hafızanızı güçlendirmek için yollar arıyorsanız ingilizcesi kolay, resimlerle de anlatan bir kitabı önerebilirim: Memory Language Kitabı İndirmek için tıklayın
Hafıza oyunu için de aşağıdaki resme tıklayın.






Konu ile ilgili Yazılarım:


* Hafıza Oyunları Listesi
* Golf
* Online Boyama, Resim Yapma

* Bilgisayarımda Hangi Oyunu Oynayabilirim

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A