İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

3 Ocak 2008 Perşembe

Eski Filmlerden Hoşlanır Mısınız?


Eski Filmlerden Hoşlanır Mısınız?


Eğer eski filmlerden hoşlanıyorsanız, bedava tarafından izlemek için bu siteyi ziyaret edin: www.bmovies.com
Korku, bilimkurgu, kovboy ve kung fu filmlerinden bir sürü var.
Orijinal. Fena mı ingilizceniz gelişir.

Bir sürü Bruce Lee filmi var mesela.
Ben mavi kuşak judocuyum. İlgimi çeker.

Blind Fist, The Invincible ,Touch of Death, Spirits of Bruce Lee, ...

Kovboy ve kızılderili filmleri de çok sayıda.
Kızılderilileri severim.
Niye severim, internette rastladığım bir yazıyı sizinle paylaşayım:

Bir gün New-York’ta bir grup iş arkadaşı, yemek molasında dışarıya çıkar. Gruptan biri, Kızılderili’dir. Yolda yürürken insan kalabalığı, siren sesleri, yoldaki iş makinelerinin çıkardığı gürültü ve korna sesleri arasında ilerlerken, Kızılderili, kulağına ağustos böceği sesinin geldiğini söyleyerek onu aramaya başlar.

Arkadaşları, bu kadar gürültünün arasında bu sesi duyamayacağını, kendisinin öyle zannettiğini söyleyip yollarına devam ederler. Aralarından bir tanesi inanmasa da, onunla aramaya devam eder. Kızılderili yolun karşı tarafına doğru yürür, arkadaşı da onu takip eder. Gökdelenlerin arasındaki bir tutam yeşilliğin arasında gerçekten bir Ağustos böceği bulurlar.

Arkadaşı, Kızılderili’ye:

- “Senin insanüstü güçlerin var. Bu sesi nasıl duydun?” diye sorar.

Kızılderili ise;

- “Bu sesi duymak için insanüstü güçlere sahip olmaya gerek yok” der ve arkadaşına kendisini takip etmesini söyler.

Kaldırıma geçerler ve Kızılderili cebinden çıkardığı bozuk parayı kaldırımda yuvarlar. Birçok insan, bozuk para sesini duyunca sesin geldiği tarafa bakarak, onun ceplerinden düşüp düşmediğini kontrol eder.

Kızılderili, arkadaşına dönerek:

- “Önemli olan, nelere değer verdiğin ve neleri önemsediğindir. Her şeyi ona göre duyar, görür ve hissedersin” der.


Siz de kendi kendinize bir durup düşünün bakalım, siz en çok neye değer verirsiniz? Veya neye değer vermek istersiniz? Değer verdiğiniz şeyle, değer vermek istediğiniz şey arasında fark var mı? Niye var?
Ben mesela bildiğimi paylaşmaya değer veririm.
Öğrenmeye değer veririm.
Paraya da değer vermem diyemem ama. Yukarıda anlattığım kızılderili benim yanımda parayı atsaydı yere duyardım, ama bu adam niye attı yere bu parayı diye de merak eder, nedenini araştırırım.

Kızılderililer konuyu sapıttırdı bana.
Bmovies sitesinde ayrıca korkunç filmler ve eskilerden bilim kurgu filmleri var.
Bilim kurgu ve fantastik filmlerden hoşlanmama rağmen bu eskilerinden pek zevk almadığımı söyleyebilirim. Bir iki tanesini bir süre izledim. Ama sonunu getiremedim, sıkıldım.

Bu arada filmler hızlı yükleniyor ve seyretmenizi engellemiyor.
Özellikle ingilizcenizi geliştirmek için bence sevdiğiniz konulardaki filmleri izleyin derim.



İlgili Yazılarım:

Vizyona Yeni Girecek Çocuk Filmleri
Film: Çocuk
İzlediğim Sinema Filmleri 1- Hababam Sınıfı

İlgili E-Kitap:

Teaching English for Children

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A