İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

19 Ocak 2008 Cumartesi

Okula Yüz Verin!

100 YTL'ye Okul Projesi

Arkadaşlar biliyorsunuz, değil küçük kasabalarda, büyük kentlerde bile okul sorunu var. Okumak isteyen birçok arkadaşımız ya okuyamıyor, ya sıkış tepiş sınıflarda okumak zorunda kalıyorlar.

Devlet çocuklarına okuyacak okul yapamadığına göre her akşam televizyondan kulağıma çalınan büyük lafların doğruluğuna pek de inanamıyorum, büyükler affetsin.
Bize okul sunmak için görev yapanlar neden bilemem, (aslında bilirim: ben ödevimi niye yapmıyorsam bazen, onlar da aynı sebepten heralde: ya beceremem ödevi ya canım istemez, büyükler için de
ya para yoktur okul yapacak, ya da işlerini iyi yapmıyor olsa gerek) bu görevlerini yapamayınca başka insanlar bu görevi gönüllü olarak üstleniyorlar.

Kimi zenginler
okul yaptırıyorlar, veya kampanyalar düzenlenerek para toplanıyor ve okullar yapılıyor. Bloğumun eski ziyaretçileri bilirler: sağ tarafta blog ilk açıldığından beri "Baba Beni Okula Gönder" kampanyası logosunu yayınlayarak elimden geldiğince desteklemeye çalışıyorum böyle kampanyaları.
Geçen gün de "İşte Benim Öyküm " yarışmasından ve onunla bağlantılı olan kitap toplama kampanyasından söz etmiştim.

Bugün tanıtacağım kampanya "Okula Yüz Verin" veya 100 YTL'ye Okul kampanyası. Kampanyanın doğru adı nedir, tam anlayamadım ama okul yapacaklar işte, ses etmeyeyim. İnternet siteleri: www.okulayuzverin.org


Nedir bu kampanya alıntı yapayım:

"Yurdumuzdaki eğitim sorununu ve okul ihtiyacını dikkate alan ODTÜ mezun ve öğrencileri, herkesin 100 YTL vererek katkıda bulunacağı " Okula Yüz Verin" adlı proje ile yola çıkarak bir ilköğretim okulu yaptırmaya karar verdi."
2009 yılında açılması planlanan okul Çoğlu köyünde ve bilgisayar, bilim parkı, spor salonu,... gibi imkanlarla donanmış olacakmış. İstanbul'da yaşayanlara duyuruyorum:

Bu kampanya çerçevesinde Leman Sam bir konser verecek.

Leman Sam konseri İş Sanat Kültür Merkezinde 24 Ocak tarihinde saat 21.00'de başlayacak.
Saat 20.00-21.00 arasında kokteyl var. Bilet fiyatları 30-40-50 YTL.

İstanbul'da yaşayan arkadaşlarım, annenize babanıza konserden bahsedin. Hatta bağıştan bahsedin. 100 YTL'yi nasıl ve nereye yatıracağınız yukarıda adresini verdiğim sitede var. Büyükler bu işleri unutuverirler, kendi anne babamdan biliyorum, siz faydalı işleri onlara unutturmayın.

Bu arada hadi sıkalım dişleri arkadaşlar, tatil geliyooooorrrrrrr....!!!!!

(Bu arada bizim tatil programı hafiften ortaya çıktı: tahmin ediyorum size İznik, Bandırma, Mudanya, Bursa yol anılarımı yazacağım tatil bitimi)

İlgili Yazılar:

İlginç Bir Yarışma: İşte Benim Öyküm!

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A