İstatistiklerime bakmak için tıklayın.
Bana mesaj atmak için tıklayın.

İLK YAZIM !

20 Ekim 2008 Pazartesi

5.Çocuk Filmleri Festivali

5.Çocuk Filmleri Festivali Başlıyor!

5.Çocuk Filmleri Festivali diye yazdım ama bazı kaynaklarda 6.Çocuk Filmleri Festivali olarak yazılmış. Hatta kendi sitelerinde: http://www.iicff.com/
Fakat yine resmi bir sitede ( http://www.tiaistanbul.org/?page=template-files/page&int_CategoryId=1 ) 5. festival olarak belirtilmiş.
Ben bilemedim.




Sonuç olarak 5. veya 6. Çocuk Filmleri Festivali 23 Ekim-8 Kasım tarihleri arasında yapılacak.

"Dört yıldır çocuk ve iletişim konusunda paneller, konferanslar, akademik sunumlar, kültürel ve sanatsal buluşmalar, film gösterimleri ve atölye çalışmaları yapan İletişim ve Çocuk Kongresi ve Çocuk Filmleri Festivali Kongresi 5. Yılında Çocuk ve İletişim Günleri Çocuk ve İletişim Günleri olarak etkinlik alanlarını genişletiyor." Kaynak

Yine aynı kaynağa göre: "Çocuk ve İletişim Günleri çerçevesinde ulusal ve Uluslararası pek çok üniversiteden 100 kadar bildirinin sunulacağı, konusunda uzman 25’e yakın yabancı konuğun katılacağı akademik sunumlar, 4 panel, çocuklara etkileşimli alanlar yaratacak 8 atölye çalışması ve 15 ülkeden çocuk filmleri sunulacaktır."
Tam burada da bir bilgi kirliliği var: NTVMSNBC'ye göre:"25 ülkeden 107 film katılacak."

Sayın büyüklerim! Bizim için kırk yılda bir birşeyler yapıyorsunuz, onu da uydurmadan yapıyorsunuz yaaa....
Herneyse, bilet satış ve rezervasyonu için buraya bakabilirsiniz. Kaynak
İstanbullu arkadaşlar buradan yararlanabilirler ama Çanakkalede yaşayanlara da bir sürpriz var:
Bu yıl 29 Ekim-6 Kasım tarihleri arasında Çanakkale’ye bağlı Lapseki, İntepe ve Troya yakınındaki Tevfikiye’de de gösterim yapılacak!


Troya'ya hiç gittiniz mi?



İlgili Yazılarım:

* Film: Çocuk
* Eski Filmlerden Hoşlanır Mısınız?
* Film: 120
* Belgesel Film Sever Misiniz?

Hiç yorum yok:

.

SON YAZILARIM



Yazacak çok şeyim var
- Okuduğum Kitaplar
- Seyrettiğim Filmler
- Otobüsle Yolculuklarım
- Kullandığım Bilgisayarlar
- Gördüğüm Yerler
- Kaldığım Oteller
- En Sevdiğim Siteler
- Bindiğim Arabalar
- Benzin İstasyonları
- .........
" Sponsorlar Arıyorum"
Blog istatistiklerim için TIKLAYIN


Baktım blog belgesellerdeki Pakistan Hindistan otobüslerine dönmeye başladı, bir köşeye topladım bu ıvır zıvırı. Ivır zıvır dediğime bakmayın, siz yine de beni favorilerinize almayı unutmayın. Bir de şu ankete kaç yaşınızda olduğunuzu belirtirseniz ( hesapladım, 2 saniye tutuyor) çok sevinirim.

Subscribe

Join My Community at MyBloglog!
Personal Blogs - Blog Top Sites

B L O G İ Ç İ A R A M A